Po odebraniu przesyłki prosimy w przypadku wykrycia jakiejkolwiek niezgodności skontaktować się z nami i zgłosić problem przed zamontowaniem części. W momencie odbioru przesyłki prosimy sprawdzić jej zawartość, a na ewentualne wady towaru (uszkodzenia mechaniczne) lub niezgodności prosimy sporządzić stosowny protokół w obecności kuriera. Kurierzy mają obowiązek sporządzenia takiego protokołu na Państwa życzenie. Protokół szkody / niezgodności jest podstawą dochodzenia dalszych roszczeń od firmy kurierskiej jeśli doszło do uszkodzenia za jej przyczyną lub też uwzględnienia przez nas reklamacji jeśli towar odbiegał jakością od zamawianego.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.